Part time
Ostrava
Frank Bold
Core
POslat životopis

Láká tě prostředí advokátní kanceláře? Máš rád/a, když věci fungují a v kanceláři vládne pořádek? Pohlídáš termíny, zvedneš telefon, zařídíš, co je zrovna potřeba a rád/a tak přispěješ k hladkému chodu celé organizace? Přidej se k našim kolegům z Frank Bold na pobočce v Ostravě!

Kdo jsme a co děláme?

Frank Bold je expertní skupina sdružující mezinárodní tým více než sto odborníků s pobočkami v Praze, Brně, Ostravě, Bruselu a Krakově. Právní expertízu propojujeme s poradenstvím v oblasti zelených financí, energetiky, public affairs a službami v public relations.

Podpůrné týmy tvoří klíčovou součást Frank Bold. Přečti si o těchto týmech více na ​budfrankbold.

Co bude náplní tvé práce?

  • Zajišťovat budeš běžný chod ostravské pobočky. Na tobě bude, aby bylo vždy dostatek kancelářského vybavení, kávy, papírů a tonerů do tiskárny nebo občerstvení pro klienty. Pokud bude třeba něco opravit/vylepšit, kontaktuješ správce budovy a domluvíš s ním řešení.
  • Budeš mít v péči naše společné prostory – zasedací místnost a malou kuchyňku. Do připravených prostorů budeš vítat klienty, kteří přijdou za kolegy na schůzku.
  • Budeš asistovat našim právníkům při práci pro klienty – pracovat s právním informačním systémem a tabulkami, kopírovat, skenovat a zakládat dokumenty, nebo kontrolovat poštu, e-maily či datové schránky. Budeš mít také na starost zajišťování jízdenek, ubytování či letenek při plánování cest.
  • Mezi méně typické administrativní činnosti u nás patří nahlížení do spisů a pořizování kopií, občasné pochůzky na úřad a soud i příležitostná telefonická a e-mailová komunikace s klienty. Budeš mít příležitost výpomoci také při organizování různých akcí (např. obsluha šatny na konferenci). Dostaneš se tak k zajímavým věcem napříč obory.

Staneš se součástí našeho administrativního týmu fungujícího napříč pobočkami (Brno – Praha – Ostrava) a pomocnou rukou kolegů.  

​​Jak se u nás pracuje a kdo jsme, najdeš na naší stránce budfrankbold.

Dovednosti či znalosti, které potřebuješ

samostatnost
proaktivní jednání
zodpovědnost
plánování a organizování

Jsi to právě ty, koho hledáme?

  • Můžeš pravidelně docházet do kanceláře, baví tě práce u počítače, s tabulkami, informačním systémem. Ovládáš základy práce s dokumenty (Word, Excel), se vším potřebným tě však seznámíme.
  • Jsi samostatný/á a pečlivý/á. Kolegové se na tebe mohou spolehnout. Neutečou ti žádné termíny ani detaily, dokážeš si pohlídat všechny úkoly, které máš na starosti.
  • Dokážeš se rychle zorientovat v nových informacích a máš radost, když ostatním můžeš usnadnit práci.
  • Na každý problém hledáš řešení. Vymyslíš, zavoláš, zjistíš, zorganizuješ, napíšeš, pomůžeš. Tvoji kolegové i naši klienti se na tebe můžou vždy spolehnout, nenecháš je ve štychu.
  • Láká tě prostředí advokátní kanceláře.

Kdo bude v tvém týmu?

Pavlína Gbelcová

Vedoucí administrativy

František Hladký

IT uživatelská podpora

Petra Šebková

Asistentka

Co u nás taky najdeš?

  • Práci na poloviční úvazek v centruOstravy. Preferujeme docházení do kanceláře každý den na cca 4 hodiny, vše je však na domluvě.
  • Skvělé kolegy se smyslem pro humor, neformální a přátelské pracovní prostředí, možnost přicházet s vlastními nápady.  
  • Smysluplnou práci v organizaci, které jde o víc než jen o vlastní zisk. Příležitost potkat se se zajímavými lidmi a projekty.
  • Nástupní mzdu v rozmezí ​13 000 – 15  000 Kč (při polovičním úvazku), odměny za skvělý výkon a další benefity, jako je příspěvek na stravné, služební telefon a 5 týdnů dovolené.
  • Nástup ideálně co nejdříve (od července), ale můžeme se domluvit.

Patříš k nám do týmu? Zodpověz nám pár dotazů, nahraj svůj životopis a my se ti ozveme zpět!

Uzávěrka přihlášek je už 15. 6. 2025. Všechny přihlášky si projdeme a zavoláme si s vybranými kandidáty. Výběrové řízení pro pozvané uchazeče proběhne v Ostravě ve čtvrtek 26. 6. 2025.

Zajímá tě, jak se u nás pracuje?

Chceš nás předtím poznat víc? Rádi ti informativně představíme naši kancelář a práci. Ozvi se nám a domluvíme si online call.

Zjisti, jak to u nás chodí

Sleduj nás na Instagramu

frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz
frankboldcz